Yeah I know nobody knows where it comes and where it goes

En nystart. Så skulle man kunna kalla det, men jag insåg på att det inte alls passar in.

Jag vill bara ha en blogg där jag är anonym. Där jag bara kan rabbla upp alla mina tankar; dumma, bra, små och stora. Så här kommer de förhoppningsvis att hamna. Om livet, drömmar, fantasier, verklighet och rädslor. Troligtvis en väldig massa verklighetsflykt också i form av böcker och serier.

Fast man får ju inte glömma bort att leva. Man kan inte tänka att när skolan är över, då börjar livet. Som varje nytt år som man försöker göra annorlunda - "Det här året ska jag njuta ordentligt av livet/börja träna/bli en ny människa." Livet är det som pågår hela tiden och man kan bara göra sitt bästa för att få ut det man vill av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0