The Nine Lives of Chloe King: 1.10 Beautiful Day


För det första har den här serien blivit så mycket bättre för varje avsnitt. Jag medger att den fortfarande är lite töntig, men jag älskar den! Så att det här förmodligen var sista avsnittet känns det inte alls kul. Speciellt inte efter en sådan avslutning. Wow.

Jag vill inte säga för mycket, men det var otroligt bra. Och så sjukt många cliffhangers! Man måste ju få se fortsättningen... Och alldeles för många döda där i slutet. Jag gillar inte riktigt Brian, men han är bra för storyn. Alek var med för lite i avsnittet, det var nog det enda negativa. Plus att allting gick dåligt då, men det är ju sånt som gör det spännande. Åh vad elaka ABC Family är om det inte kommer några fler avsnitt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0