Pretty Little Liars: 2.10 Touched by an "a"-ngel

 

Pretty Little Liars är alltid otroligt bra, så det här avsnittet var inget undantag. Som vanligt riktigt spännande och efter avsnittets slut har man ännu fler frågor än man hade än innan.

Jag tycker om Jason och vill verkligen inte att han ska vara något creep. Gillar Ezra också, men ibland blir han lite tråkig så jag tycker inte alls att det gör någonting om det händer lite mellan Aria och Jason. Emily är så himla fin. Kanske är hon dock inte lika självsäker som de andra tjejerna och därför lättare att knäcka för A. Jag tyckte om att Toby var med i det här avsnittet. Han och Spencer är ett av mina favoritpar, likaså Hanna och Caleb. Hoppas att inte Caleb är borta för länge. Blev så trött på Hannas "låtsassyster" eller vad man ska kalla henne. Vill bara ta och hälla en stor hink med iskallt vatten över henne och hennes snygga kläder. Förövrigt har jag alltid tänkt att A borde vara mer än en person. Om det bara hade varit en hade den behövt några superkrafter eller nåt för att hinna med allt.

Aria: I'm not mad at you.
Spencer: Really?
Aria: Yeah.
Spencer: Good, because I just did it 'cause I was nervous and you're... you're really tiny! And I love you.
Aria: I love you too.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0