I wanna burn you down, shoot to kill, twist the blade until you feel

För några dagar sedan kom äntligen böckerna som jag hade beställt från CDON (fraktfritt med csn-kort, billigt och prisvärda kampanjer). Det blev tre böcker (varav en innehåller tre), ett säkert kort, ett måste och en chansning. The Dead of Night vet jag redan är jättebra eftersom jag läst den tidigare. The Nine Lives of Chloe King är en triologi, varav alla smidigt nog finns i denna bok.

Den jag är osäker på är Halo av Alexandra Adornetto. Jag har läst både positiva och negativa saker om den, men framför allt ska det bli kul att läsa eftersom den är skriven av en väldigt ung australiensk författare. Hon är född 1992 och har redan givit ut flera böcker. Hittills har jag börjat hugga in i den första Chloe King-boken: The Fallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0