Every time you leave you take a part of me with you

Jag längtar tills träningen kommer igång! Tyvärr är det inte förrän om ca tre veckor, så tills dess får jag nöja mig med mina promenader även om det börjar bli lite tråkigt. Jag vill ju testa lite nya träningspass - plåga min osmidiga kropp med pilates, testa jobbig boxträning, återvända till stepbrädan och svettas på den och kanske lite hederlig gympa också.

Just nu är jag verkligen jättetaggad på det! Jag vill, jag vill, jag vill! Sedan kommer det väl inte kännas lika kul varenda gång och jag måste se vad som passar mig och se vad jag ska fortsätta med. Men jag vill pressa mig själv lite till nu, återfå lite styrka som jag tappat i sommar och så vill jag ju så gärna att min vikttrend ska vända och fortsätta neråt igen.

Idag har jag bara tagit en kort promenad. En kort är ändå bättre än ingen och dessutom hade jag inte orkat längre med min mensvärk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0