10 things I hate about you



Faktum är att jag inte sitter framför tv:n särskilt ofta - däremot är jag en total nörd när det kommer till tv-serier. Så tråkiga kvällar och regniga dagar är det mer ofta än sällan som jag kravlar ner under täcket i sängen med datorn framför mig och underhåller mig med någon bra serie.

I brist på något att titta på bestämde jag mig häromdagen för att ge 10 things I hate about you (serien) en chans. Den första och enda säsongen tog slut för ett bra tag sedan så det har bara varit att klicka fram avsnitt efter avsnitt. Och något som nästan förvånade mig är att jag gillar serien såpass mycket. Kat har alltid varit min favorit, även i filmen, för hon är helt enkelt en väldigt intressant karaktär.



Det är ganska kul när man känner igen skådespelarna som är i några andra abc family-serier som går nu. Lindsey Shaw, som spelar Kat, är ju med som Paige i Pretty Little Liars och Benjamin Stone som spelar Alek i The nine lives of Chloe King (som för tillfället är min guilty pleasure) förekommer visst i några avsnitt av 10 things I hate about you. Självklart jättesnygg och med sin underbara brittiska accent.


Kommentarer
Postat av: sarah

sv: The Secret Circle handlar om häxor och sådant :) Har bara läst böckerna då serien inte har premiär förrän 15e September i USA.



Sen är det lite av samma folk bakom båda serierna om jag har förstått det rätt :)



Nää jag håller med ang TVD böckerna. Jag försökte läsa de, läste en bit på första men störde mig på hur annorlunda det var. Serien är ju mycket bättre! Men någon gång ska jag läsa igenom alla böckerna.. hahah jag har nämligen alla hemma :)



Men The Secret Circle böckerna är GRYMMA. Så jag tycker du ska ge serien en chans :)



2011-08-06 @ 12:56:50
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0